The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu.Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Czy można składać zamówienia z odbiorem osobistym?
Tak, proszę wybrać odpowiednią opcję przy finalizacji zamówienia. Po opłaceniu zamówienia oraz otrzymaniu informacji mailowej, informującej o jego skompletowaniu, zapraszamy po odbiór do siedziby firmy, na ul. Chartowo 5. Towar można odbierać w recepcji, w godz. 7.00-18.00.
Czy po złożeniu zamówienia można dokonać w nim zmian?
Jest to zależne od etapu realizacji, na jakim znajduje się zamówienie. Dlatego, aby dokonać zmian, należy skontaktować się z naszym Działem Sprzedaży, który chętnie pomoże dodać produkty z koszyka lub je z niego usunąć.
Czy mogę odesłać towar i odstąpić od umowy?
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83, kupujący ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet. Otrzymany towar, wraz z formularzem odstąpienia od umowy, należy odesłać na nasz adres w ciągu 14 dni.
Jak zareklamować wadliwy towar?
Jeśli otrzymany towar jest niepełnowartościowy, uszkodzony lub niezgodny ze złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Więcej informacji w zakładce Regulamin - Reklamacje.
Jak szybko realizowana jest wysyłka?
W zależności od wybranej formy dostawy, zamówiony towar trafia do Klienta w 3 dni robocze. W okresie przedświątecznym czas ten może ulec wydłużeniu.
Czy za przesyłkę można zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście. Naszym Klientom oferujemy kilka form płatności – jedną z nich jest płatność przy odbiorze dostarczonego towaru.
Jak mogę skorzystać z otrzymanego rabatu?
Aby skorzystać z rabatu, trzeba zalogować się na swoje konto. Otrzymany kod rabatowy należy wpisać w ramce pod wybranymi towarami, a następnie kliknąć przycisk „Zastosuj”.
Jak używać karty podarunkowej do Księgarni STACJONARNEJ?
Jeżeli przy książce widnieje status „Niedostępna”, oznacza to, że nie jest u nas osiągalna i nie można jej kupić. Zazwyczaj jest to stan przejściowy. Skontaktuj się z nami, by uzyskać szczegółowe informacje na temat terminu dostępności książki.
Czy tytuły z różnymi terminami dostawy wysyłane są pojedynczo, czy razem?
Standardowo książki z różnymi terminami dostawy wysyłane są razem, gdy już wszystkie pozycje są dostępne. Możemy je oczywiście wysyłać oddzielnie, ale wiąże się to z koniecznością opłacenia przez Klienta dodatkowych kosztów wysyłki. W takiej sytuacji prosimy o kontakt, w celu ustalenia szczegółów.
Rejestracja i logowanie
Czy do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie konta?
Nie. Nasi Klienci mają możliwość złożenia zamówienia bez konieczności dokonywania rejestracji.
Nie pamiętam hasła - co mam zrobić?
Na stronie logowania w sekcji „Nie pamiętam hasła” należy wpisać swój adres e-mail i kliknąć przycisk "Wyślij hasło". Po chwili na wskazany adres zostanie wysłane przypomnienie z hasłem.
Czy po założeniu konta można zmienić adres do wysyłki?
Tak, istnieje możliwość wpisania kilku adresów i dokonywania wysyłek na poszczególne dane.
Czy muszę podawać wszystkie swoje dane?
Dane, o które prosimy podczas zakładania konta, są niezbędne do realizacji wysyłki zamówionego towaru. Administratorem danych osobowych Klientów jest Administrator – Święty Wojciech Dom Medialny.